جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد؛

اجرای مرحله اول طرح سراسری مقابله با مالخران و صنوف متخلف

سرهنگ فرامرز به‌گذر از اجرای مرحله اول طرح عملیاتی مقابله با مالخران اموال مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ - 20July 2020

بازدید از هزار و ۲۱۵ واحد صنفی/ اجرای مرحله اول طرح سراسری مقابله با مالخران و صنوف متخلف در کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «فرامرز به‌گذر» جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: به‌منظور واپایش صنوف عرضه‌کننده اموال دست دوم و افزایش کشفیات سرقت، طرح عملیاتی مقابله با مالخران با همکاری پلیس‌های اطلاعات و امنیت عمومی و پیشگیری ناجا به مدت دو روز در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در همین رابطه، یک هزار و ۲۱۵ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته که از این تعداد، ۱۷ واحد صنفی متخلف با هماهنگی قضائی پلمب و تعدادی مالخر و سارق سابقه‌دار نیز شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح ۵۵۴ قلم انواع کالا‌های مسروقه کشف و ضبط شد، تصریح کرد: پلیس آگاهی ناجا همچنان طرح عملیاتی مقابله با مالخران اموال مسروقه را در فواصل مختلف دنبال می‌کند تا خرید و فروش این نوع از اموال از رونق افتاده و هزینه‌های ارتکاب جرم نیز برای سارقان افزایش پیدا کند.

جانشین پلیس آگاهی ناجا همچنین از صنوف و فروشندگانی که با رعایت قوانین و مقررات، نسبت به خرید و فروش کالا‌های دست دوم اقدام می‌کنند، قدردانی و از شهروندان خواست هنگام خرید کالا‌های مشکوک، دقت لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار