فرمانده مرزباني استان خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت پاسداشت شهدای مرزبانی

سردار ماشاءالله جانثار گفت: شهدای مرزبانی به تعبير رهبر معظم انقلاب مظلوم هستند؛ بر همین اساس وظيفه‌ی ماست که با شناخت و شناساندن هرچه بيشتر شهدای مرزبانی و تکریم خانواده آنها ياد و نام اين فرزندان مدافع وطن را زنده نگه داريم.
کد خبر: ۴۰۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ - 20July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدای مرزبانی، سردار سرتیپ دوم «ماشاءالله جانثار» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده شهيد مدافع وطن «امیررضا رمضانی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار جا‌نثار در اين ديدار با تأکيد بر تکريم خانواده شهدا اظهار داشت: علی‌رغم محدودیت‌هایی که به سبب شیوع ویروس کرونا اعمال شده اما تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان کسانی که بر گردن ما حق دارند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی لازم و ضروری است.

وی در پایان گفت: شهدای مرزبانی به تعبير رهبر معظم انقلاب مظلوم هستند؛ بر همین اساس وظيفه‌ی ماست که با شناخت و شناساندن هرچه بيشتر شهدای مرزبانی و تکریم خانواده آنها ياد و نام اين فرزندان مدافع وطن را زنده نگه داريم.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين «علیرضا راميار» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار سردار جانثار را همراهی کرد.

«امیررضا رمضانی چمن‌آبادی» در دوم مرداد 1377 در مشهد متولد شد. وی در 23 بهمن 1398 در مرز زابل در راه پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار