جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خبر داد؛

تجلیل از یک میلیون رزمنده در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

امیر «محمد فهمیده قاسم‌زاده» گفت: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از یک میلیون رزمنده تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ - 20July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، امیر «محمد فهمیده  قاسم‌زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی دفاع مقدس را مردمی کردند و همگان به زیبایی در کنار هم جنگیدند و دفاع مقدس را خلق کردند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی می‌تواند همه تاریخ را تغذیه کند، گفت: یکی از اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این است که فرهنگ غنی ایثار و شهادت توسط بزرگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت ثبت و ضبط شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال از مسیر فرهنگ جهاد می‌گذرد، عنوان کرد: دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه در مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی به وقوع پیوست اما ما می‌توانیم صدها سال از گنجینه دفاع مقدس بهره‌برداری کنیم.

فهمیده‌ با اشاره به اینکه پس از آغاز جنگ تحمیلی امام خمینی با بهره‌گیری از ظرفیت مردمی، فرهنگ دفاع مقدس را ایجاد کرد، ادامه داد: مردم با لبیک به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مرجع تقلید، به زیبایی در کنار هم و با اتحاد از کیان نظام اسلامی ایران دفاع کردند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با تاکید بر اینکه در سطح کشور، هر استان موظف است سالیانه ۵۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس تالیف کند، گفت: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از یک میلیون رزمنده تجلیل خواهد شد که برنامه‌ریزی آن توسط سازمان پیشکسوتان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار