مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

تکمیل مرکز فرهنگی‌ دفاع مقدس لرستان باید اولویت اصلی ما باشد

سرهنگ «محسن رشیدی» گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان باید اولویت اصلی ما باشد و این در حالی است که ما نیازمند محتواسازی در حوزه دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۴۰۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ - 20July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «محسن رشیدی» مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب نیز برای برداشتن گام‌های استوار باید گذشته و دفاع مقدس را به درستی بشناسیم.

رشیدی با تأکید بر اینکه هنوز قدرشناسی لازم از پیشکسوتان ایثار و شهادت انجام نشده، تصریح کرد: معارف جنگ دست به دست نشده این در حالی است که حقایق دفاع مقدس باید کشف شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه در ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس باید از خانواده‌های شهدا سؤال شود که انگیزه آنان از موافقت در مشارکت مردان آنان در جهاد در راه خدا چه بوده است، افزود: در لرستان ۱۵۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس در لرستان تألیف شده که فاصله زیادی با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد این در حالی است که لرستان در حوزه پشتیبانی جنگ مؤثر بوده و بارها بمباران شده است.

وی با بیان اینکه دوندگی برای شهدا موجب افتخار است، متذکر شد: تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان باید اولویت اصلی ما باشد این در حالی است که ما نیازمند محتواسازی در حوزه دفاع مقدس هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها