امام‌ جمعه بخش مرکزی یزد:

توفیق خدمت به خانواده شهدا موهبتی الهی است

امام‌ جمعه بخش مرکزی یزد گفت: توفیق خدمت به خانواده شهدا موهبتی الهی است و باید قدر این فرصت را دانست.
کد خبر: ۴۰۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ - 20July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت ‌الاسلام و المسلمین سید «محمدکاظم مدرسی» امام‌ جمعه بخش مرکزی یزد در نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان فضایل اولیای الهی گفت: بندگان مقرب الهی کسانی هستند که در معرض بزرگ‌ترین آزمایش‌ها قرار می‌گیرند تا درجه اخلاص آنان نمایان شود.

وی با تشریح ویژگی‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: این عزیزان بزرگ‌ترین سرمایه عمر خود را در راه آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند و توفیق خدمت به خانواده شهدا موهبتی الهی است و باید قدر این فرصت را دانست.

مدرسی، خادمین شهدا و ایثارگران را افرادی برگزیده نامید که برای مأموریتی خاص انتخاب‌شده و امور بهترین بندگان خدا به آنان سپرده‌ شده است.

امام‌ جمعه بخش مرکزی یزد خاطر نشان کرد: هیچ خدمتی راحت و بی‌دردسر نبوده و نیست و قطعاً خدمت به کسانی که سلامتی خود را درراه هدفی ارزشمند تقدیم کرده‌اند، سختی‌های خاص خود را دارد که سعه‌صدری مضاعف می‌طلبد.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر حق بزرگ خانواده شهدا و ایثارگران تصریح کرد: عزت، اقتدار و صلابت امروز میهن اسلامی عزیزمان مرهون رشادت و دلیری غیورمردانی است که در دفاع از عزت و شرف ایران اسلامی جان‌فشانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار