سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

فوت ۲۱۷ بیمار کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته/ بهبودی بیش از ۲۴۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا

سیما سادات لاری از فوت ۲۱۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا از روز گذشته تا امروز در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ - 20July 2020

فوت ۲۱۷ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته/ بهبودی بیش از ۲۴۰ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و یک هزار و ۶۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۷۶ هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

لاری گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۴۰۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون ۲۴۰ هزار و ۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی عنوان کرد: سه هزار و ۵۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون دو میلیون و ۱۷۵ هزار و ۲۱۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: وضعیت استان‌های قرمز و هشدار در کشور همانند روزهای گذشته است و کماکان مهمترین توصیه ما، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و اجرای پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار