فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

باید قدرت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم

سردار «علی رزمجو» گفت: باید در ۴۰ سالگی دفاع مقدس قدرت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم تا توان بازدارندگی ما افزایش یابد.
کد خبر: ۴۰۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ - 20July 2020

باید در چهل سالگی دفاع مقدس قدرت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جلسه شورای فرماندهان نظامی استان بوشهر که با حضور فرماندهان ارشد نظامی استان به مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی افتخارات ارزشمندی را به دست آوردیم که یک مورد آن دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ ایران اسلامی حوادث و پدیده‌های مختلفی رخ داده است که دفاع مقدس در رأس آن قرار دارد، گفت: دفاع مقدس را باید همیشه زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در طول گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح در مناسبت‌های مختلف در کنار مردم و مسئولین بوده‌اند.

رزمجو با تأکید بر لزوم انجام کار فرهنگی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان عنوان کرد: در برخی مواقع تأثیر یک تئاتر بیشتر از چندین سخنرانی شفاهی است.

وی تنوع برنامه‌ها و میزان و اثرگذاری را در برنامه‌های ۴۰ سالگی دفاع مقدس ضروری دانست و افزود: هر ارگانی با توجه به کارنامه درخشان خود در طول هشت سال دفاع مقدس باید در قالب هنر و ادب تولیدات داشته باشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به نقش نیروهای مسلح در دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: در ۴۰ سالگی دفاع مقدس باید ارزش‌های دفاعی در قالب‌های متنوع به نسل جوان انتقال داده شود.

رزمجو با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان استان بوشهر در عرصه‌های مختلف هوایی، دریایی و زمینی نقش به‌سزایی ایفاء کردند، گفت: باید در ۴۰ سالگی دفاع مقدس قدرت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم تا توان بازدارندگی ما افزایش یابد.

وی با اشاره به تأثیر فضای مجازی در بین افراد جامعه اظهار داشت: در ۴۰ سالگی دفاع مقدس ما می‌توانیم با اجرای برنامه‌های متنوع، ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار