مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان خبر داد؛

آسفالت ۲ مرز بین المللی شلمچه و چذابه برای تردد بهتر زائرین کربلا

عباس بهرامی نیا گفت: آسفالت منتهی به دو مرز بین المللی شلمچه و چذابه در استان خوزستان با اعتباری بالغ‌ بر ۹۷۱ میلیارد ریال در حال انجام است که با اتمام آن ها تردد زائرین اربعین به شکل مطلوبی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ - 20July 2020

انجام آسفالت 2 مرز بین المللی شلمچه و چذابه برای تردد بهتر زائرین کربلا

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «عباس بهرامی نیا» مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان امروز در خصوص گزارش ارائه داده خود در نشست شورای اربعین حسینی (ع) استان خوزستان، اظهار داشت: آسفالت منتهی به دو مرز بین المللی شلمچه و چذابه در استان خوزستان با اعتباری بالغ‌ بر ۹۷۱ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی افزود: پروژه اهواز، سوسنگرد و چذابه ۲۰ کیلومتر است که اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیگر مسیرها نیز فعال هستند و طبق برنامه‌ریزی و تقویم زمان‌بندی به اتمام می رسند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان با اشاره به اینکه انتظار داریم تمامی محورها به سمت چهار مسیر ورودی استان آمادگی تردد حجم عظیم زائران را داشته باشند، بیان کرد: اکنون ۱۸ اکیپ لکه‌گیری و رو کش آسفالت با مبلغی بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان فعال هستند.

بهرامی تصریح کرد: در زمینه مباحث ایمنی مانند نصب تابلوها، خط‌کشی، تابلو اطلاعات و روشنایی نیز امورات لازم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر در این مسیرها کارهای بسیاری انجام شده است، گفت: تمامی این کارهای انجام شده از بودجه ملی بوده است اما در حال حاضر به دلیل کمبود بودجه‌ای نیازمند کمک‌های استانی هستیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار