استاندار خوزستان خبر داد؛

آمادگی خوزستان برای میزبانی از زائرین اربعین حسینی

غلامرضا شریعتی گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی اربعین حسینی باید تمام تمهیدات لازم را برای ایام اربعین حسینی و زائران فراهم کرد و اگر تصمیم ملی بر این بود که با توجه به بحث کرونا شرایط انجام مراسم مهیا باشد، آماده باشیم و اگر تصمیم ملی غیر از این بود باز هم آمادگی های لازم را داشته باشیم.
کد خبر: ۴۰۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹ - 20July 2020

آمادگی لازم خوزستان برای میزبانی از زائرین اربعین حسینی در صورت صلاحدید ستاد کرونا

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان امروز در نشست شورای اربعین حسینی اظهار داشت: در بحث اربعین حسینی نگاه عمیق تری باید داشته باشیم و با جدیت عمل کنیم و ارگان‌ها در همکاری برای اتمام پروژه ها و واگذاری زمین سخت گیری نداشته باشند.

وی افزود: برای واگذاری زمین جهت ساخت مرکز بهداشتی در مرز که در این برهه زمانی و شیوع ویروس و بیماری های مسری و عفونی امری لازم است، باید همکاری ها بیشتر شود تا با رعایت اصول بهداشتی راهپیمایی اربعین برگزار شود.

شریعتی همچنین گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی اربعین حسینی باید تمام تمهیدات لازم را برای ایام اربعین حسینی و زائران فراهم کرد و اگر تصمیم ملی بر این بود که با توجه به بحث کرونا شرایط انجام مراسم مهیا باشد، آماده باشیم و اگر تصمیم ملی غیر از این بود باز هم آمادگی های لازم را داشته باشیم.

استاندار خوزستان اضافه کرد: مسیرهای راهپیمایی اربعین حسینی مسیرهای صادراتی استان هستند و خدمات و تمهیدات در این مسیرها تنها برای اربعین نیست و اگر راه ها و جاده ها را اصلاح کنیم هزینه اضافی نکرده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار