دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان:

تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس لازمه جامعه و نسل جوان امروزی است

فضل‌الله صرامی گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس و ترویج و تقویت ایثار، جهاد و شهادت لازمه جامعه و جوان امروزی است و این درس حداقل آموزش‌ها را برای ترویج این خصلت‌های نیک معنوی و انقلابی به نسل امروز انتقال می‌دهد.
کد خبر: ۴۰۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ - 21July 2020

تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس لازمه جامعه و نسل جوان امروزی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان امروز با اولویت بررسی تدریس این واحد درسی در دانشگاه‌های خوزستان برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در این جلسه اظهار داشت: مهمترین دغدغه ما در ارائه این درس برای سال آینده تحصیلی یکی بحث کرونا و دیگری ارائه درس به عنوان یک کتاب الزامی برای دانشجویان است.

وی با تقدیر از مدیران، معاونان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بابت اینکه درس آشنایی با دفاع مقدس را از حالت اختیاری به الزامی تغییر داده و مصوب کردند، افزود: امیدوارم این اتفاق خوشایند در دیگر دانشگاه ها و مراکز علمی و حوزوی نیز صورت بگیرد.

صرامی گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس و ترویج و تقویت ایثار، جهاد و شهادت لازمه جامعه و جوان امروزی است و این درس حداقل آموزش ها را برای ترویج این خصلت های نیک معنوی و انقلابی به نسل امروز انتقال می دهد.

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: امسال با وجود همه مشکلات، تجربه خوبی در برگزاری کلاس ها و امتحانات مجازی و برخط داشتیم و این تجربه به ما کمک می‌کند که در صورت تداوم ویروس کرونا بتوانیم از این تهدید عبور کرده و آن را به یک فرصت برای شیوه های نوین آموزش تبدیل کنیم.

وی در پایان از همه مدیران، معاونان و اساتید جهادی، ایثارگر و انقلابی دانشگاه‌ها، مراکز علمی و حوزه های مختلف خوزستان بابت همکاری همه جانبه در سال تحصیلی گذشته تقدیر کرد و خواهان توجه و عنایت بیشتر به این درس ارزشی، حماسی و معنوی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار