جانشین فرمانده ناجا:

هیچ نقطه‌ای در کشور برای سوداگران مواد مخدر امن نیست

سردار قاسم رضایی گفت: هیچ نقطه‌ای در کشور برای سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان امن نخواهد بود و ناجا با اقتدار با آن‌ها برخورد می‌کند.
کد خبر: ۴۰۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 21July 2020

تحول در آموزش، عنصر کلیدی در تقویت مرزبانی/ اولویت ناجا، شیب امکانات به سوی سرانگشتان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در اولین جلسه کمیسیون عالی مرز که با حضور معاونان ناجا و فرماندهان مرزبانی در ستاد ناجا برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: الحمدلله طی یک دهه گذشته تاکنون نیروی انتظامی اقدامات فوق‌العاده‌ای در حوزه مرز انجام داده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در حوزه مرز سعی شده تا شیب امکانات به سوی سرانگشتان باشد، تصریح کرد: اقدامات مبارکی در حوزه‌های مختلف مرزی صورت گرفته است و ناجا سعی کرده به این حوزه با اولویت، نگاه خاصی داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: با توجه به مأموریت‌های ذاتی و گستردگی نیروی انتظامی خلأهایی در این حوزه وجود دارد که هنوز نتوانسته‌ایم منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در این‌خصوص اجرایی کنیم و برای همه بار و تکلیف دارد که چه باید کرد تا منویات معظم‌له به اجرا برسد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش اگر ضعف وجود داشته باشد، باعث می‌شود که هزینه‌های سنگین و پنهانی به مجموعه تحمیل شود؛ لذا با فعال کردن گروه‌های علمی در مرزبانی اعم از اطلاعات، عملیات و مهندسی رزم، فاوا، دریایی و... می‌توان به تقویت این حوزه پرداخت.

سردار رضایی با اشاره به استفاده از فناوری‌های نوین و ابزار و امکانات جدید ازجمله پهپاد‌ها برای کنترل مناطق مرزی و کویری داخل کشور افزود: هیچ نقطه‌ای در کشور برای سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان قطعاً امن نخواهد بود و ناجا با اقتدار با آن‌ها برخورد می‌کند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نقاط آسیب‌پذیر بایستی شناسایی و مرتفع شود، گفت: بر اساس تأکیدات فرمانده ناجا بایستی مأموریت‌های نیروی انتظامی به‌خصوص در گشت‌ها و عملیات‌های مرزی، هدفمند و هوشمندانه‌تر شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار