مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

عملیات مرصاد باید جزء اولویت‌های برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس باشد

سردار ناصر باباخانی گفت: بیان دلاوری‌های مردم کرمانشاه همزمان با شروع جنگ و به ویژه ایثار و شجاعت آنان در عملیات مرصاد باید جزء اولویت برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان باشد.
کد خبر: ۴۰۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ - 21July 2020

عملیات مرصاد باید جزء اولویت‌های برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، نخستین جلسه هماهنگی معاونت سیمای استان کرمانشاه و رئیس قرارگاه بسیج رسانه‌ای غرب با  حضور مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در اين ادار‌ه‌کل برگزار شد.

در این نشست سردار «‌ناصر باباخانی» مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس كرمانشاه با اشاره به نقش و اهمیت دفاع مقدس در تاریخ و هویت ملی مردم ایران اظهار داشت: با توجه به این که امسال چهلمین سالگرد این حماسه عظیم است باید همه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی با قوت به صحنه بیایند و این رخداد عظیم را با نهایت دقت و  صداقت به تصویر بکشند.

وی به نقش استان کرمانشاه در 8 سال دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: بیان دلاوری‌های مردم استان کرمانشاه همزمان با شروع جنگ و به ویژه ایثار و شجاعت آنان در عملیات مرصاد باید جزو اولویت برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان کرمانشاه باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه با بیان این برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت افزود: نقش صدا و سیما و قرارگاه بسیج رسانه‌ای غرب در این زمینه بسیار مهم و تاثیر گذار است.

وی با اشاره به فرارسیدن 5 مرداد (سالگرد عملیات مرصاد) و روز ملی کرمانشاه متذکر شد: باید تلاش کرد که با همت صدا و سیما نقش مردم کرمانشاه را در شکست منافقین، برجسته و به تصویر کشید و در فضای مجازی به صورت گسترده نشر داد.

در ادامه این نشست مدیر سیمای مرکز کرمانشاه و رئیس قرارگاه بسیج رسانه‌ای غرب نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده خود در حوزه دفاع مقدس پرداخته و ضمن اعلام آمادگی کامل برای پوشش برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس و عملیات مرصاد خواستار تعامل و همکاری همه جانبه در این زمینه شدند.

همچنین در پایان مدیران فرهنگی و روابط عمومی، هنری و امور سینمایی، اسناد و مدارک دفاع مقدس، فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس كرمانشاه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس و عملیات غرور‌آفرين مرصاد ارائه شد. 

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها