رکورد قربانیان کرونا در ایران شکسته شد

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که این بیشترین تعداد جانباختگان این بیماری در یک روز است.
کد خبر: ۴۰۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ - 21July 2020

کرونا باز هم رکورد زد/ بهبودی بیش از ۲۴۲ هزار بیمار مبتلا به کووید ۱۹به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و یک هزار و ۹۷۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که این بیشترین تعداد جانباختگان این بیماری در یک روز است؛ بنابراین مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تاکنون ۲۴۲ هزار و ۳۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۵۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون دو میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار