رژیم صهیونیستی، از ترس پاسخ حزب‌الله به حالت آماده باش درآمد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که به دنبال اعلام شهادت یکی از رزمندگان حزب‌الله در تهاجم این رژیم به سوریه، دستگاه امنیتی صهیونیست‌ها در حالت آماده‌‌باش قرار گرفت.
کد خبر: ۴۰۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ - 21July 2020

رژیم صهیونیستی، از ترس پاسخ حزب‌الله به حالت آماده باش درآمدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه از افزایش نگرانی و ترس مقامات این رژیم از پاسخ جنبش حزب‌الله به شهادت یکی از نیروهایش خبر داد.

شبکه المیادین به نقل از این رسانه‌ها گزارش داد، به محض اینکه حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای از شهادت یکی از رزمندگان خود در سوریه به نام «علی کامل محسن» خبر داد، دستگاه‌های امنیتی این رژیم سطح آمادگی خود را از ترس پاسخ حزب‌الله بالا بردند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که حزب‌الله از مرزهای شمالی خود به شهادت این نیروی خود واکنش دهد. مقاومت اسلامی لبنان عصر امروز سه‌شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شهید محسن دیروز در حمله هوایی رژیم اسرائیل به اطراف فرودگاه دمشق سوریه به شهادت رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، اینکه حزب‌الله شهادت نیروی خود را رسانه‌ای کرده است این بدین معناست که آنها «پاسخ خواهند داد».

سال گذشته حزب‌الله لبنان به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق که منجر به شهادت دو تن از نیروهای خود شد و همچنین ارسال پهپادهای انتحاری به منظور ترور فرماندهان خود در ضاحیه بیروت، اعلام کرد که به این حملات پاسخ خواهد داد. حزب‌الله در واکنش به عملیات ترور صهیونیست‌ها، یک خودروی نظامی آن‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین هدف قرار داد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار