برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در خوزستان

به مناسبت هفته نقش خانواده در مقاومت و پایداری تقویم چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) جشنی در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ - 22July 2020

برپایی جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و بانو فاطمه زهرا(س) در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت هفته نقش خانواده در مقاومت و پایداری تقویم چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) جشنی در سالن جلسات شهید جهان آرای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این جلسه که با حضور مدیران و کارکنان این اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی جامعه جوان ما در امر ازدواج و تشکیل خانواده، عدم پیروی یا شناخت از حسنات و فرامین انبیاء و بزرگان دینی است.

وی افزود: در جوامع اسلامی از جمله کشور عزیزمان به جای اینکه نسل امروز را با سیره پیامبران، امامان و کتاب‌های الهی آشنا کنند و امر مقدس ازدواج را با همان معنویت و سادگی و اخلاص به نسل جوان انتقال دهند به بهانه های گوناگون جوان عزیز ما را با التهاب دنیای مادی و سبک زندگی غربی مواجه می‌کنند که نتیجه اش همین آمار عجیب ازدواج و در نهایت همین اختلافات و طلاق‌های بسیار است که در شان خانواده و جوان امروز مسلمان ایرانی نیست.

یوسفی متذکر شد: دین مبین اسلام و کتاب آسمانی‌اش برای همه دردها و خواسته‌های بشر نسخه‌های معجزه آسایی پیچیده است به شرطی که زمینه و بستر استفاده از این فرآیند در جامعه مهیا باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان گفت: امیدوارم که همه خانواده‌ها با الهام از سبک زندگی بزرگان دینی به ساحل آرامش در سایه معنویت و اخلاص برسند و جوانان عزیز مملکت‌مان نیز با عبور از پیچ و خم‌های زندگی و سخت مادی و البته غربی به امر ازدواج به سبک و سیاق مولا علی(ع) بیندیشند و تشکیل خانواده بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار