تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان «کوثر»

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با حضور در جمع مسئولان شهرستان کوثر به تشریح برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت.
کد خبر: ۴۰۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ - 22July 2020

تشریح برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان «کوثر»

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اردبیل، جلسه تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور علی واحد مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل امروز در محل فرمانداری کوثر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار «محرم پور رحمان» فرمانده سپاه شهرستان کوثر از برنامه‌های مختلف پیش‌بینی شده در این شهرستان در رابطه با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس سخن گفت و افزود: وجود حرم شهدای گمنام در این شهرستان از موهبت‌های الهی در حق مردم این منطقه است که امید است با پیگیری های مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و فرماندار شهرستان اعتبار لازم به این پروژه اختصاص یافته و تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از این پایگاه فرهنگی باشیم.

در ادامه جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل بیان داشت: برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از 350 عنوان برنامه در سطح استان پیش‌بینی شده که اتمام ساخت حرم‌های شهدای گمنام از مهمترین آنهاست.

واحد افزود: شعار محوری امسال «ما قوی هستیم» است که سعی داریم با تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و برکات دفاع مقدس این شعار را برای مردم غیور ایران اسلامی به صورت سرمشق ارائه دهیم.

دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل از طرح «معینه» و ثبت و ضبط خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل از تمامی پیشکسوتان دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس را از مهمترین برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس بر شمرد.

در ادامه «وحید کنعانی کلور» فرماندار کوثر نیز مهمترین گام در تبیین ارزش‌ها و آرمانهای شهدا را حفظ آثار گرانقدر آنان و بیان اهدافشان به نسل امروز و آیندگان دانست که مقدمه آن را هم، ثبت و ضبط خاطرات و سیره رفتاری آنان برشمرد.

وی شهرستان کوثر را از جمله شهرستان‌های پیشرو در ثبت خاطرات پدران و مادران شهدای والامقام در سطح کشور معرفی کرد.

کنعانی به بازسازی کلیه مزار مطهر شهدا در سطح شهر و روستاها توسط شهرداری و دهیاران اشاره کرد و متذکر شد: با اختصاص بودجه مناسب و با همکاری اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یادمان مطهر شهدای گمنام منطقه 2 شهر گیوی هم امسال تکمیل و پس از محوطه‌سازی آن توسط شهرداری بصورت کامل تحویل مردم فهیم شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها