همایش ملی استکبارستیزی در تبریز برگزار می‌شود

دبیر چهاردهمین همایش ملی استکبارستیزی از نهضت مشروطیت تا گام دوم انقلاب گفت: این همایش، 14 مردادماه همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت در تبریز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ - 22July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «مسلم اورنگی»، دبیر چهاردهمین همایش ملی استکبارستیزی از نهضت مشروطیت تا گام دوم انقلاب با اعلام برگزاری این همایش در تبریز اظهار داشت: این همایش 14 مرداد‌ماه همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت درتبریز برگزار می‌شود و تا کنون نیز 60 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، آگاه سازی نسل جوان از رویداد تاریخی انقلاب مشروطه و اهمیت کار مشروطه خواهان و درس آموزی از آن دوران برای مقابله با استکبار جهانی در زمان کنونی است.

اورنگی با بیان اینکه  نحوه برگزاری همایش مطابق نظر ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود، تصریح کرد: این همایش یا به صورت مجازی و یا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز برگزار خواهد شد.

دبیر چهاردهمین همایش ملی استکبارستیزی از نهضت مشروطیت تا گام دوم انقلاب تاکید کرد: «همایش ملی استکبار ستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی» در محور‌های مختلف از جمله تحلیل محتوای استکبار در اندیشه‌های سیاسی، ضرورت شناخت استکبار و مبارزه با آن، شاخصه‌های ثابت و متغیر استکبار، کارنامه ملت ایران در مبارزه با استکبار با تاکید بر نقش مردم آذربایجان، الهام بخشی مردم ایران در صدور مبارزه با استکبار در جهان، استکبارستیزی درسیره علمی وعملی حضرت امام خمینی(ره) ورهبر فرزانه انقلاب، نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در تبیین ماهیت استکبار و مبارزه با آن و در نهایت پیامد‌های روحیه استکبارستیزی در تاریخ معاصر ایران از مشروطیت تا گام دوم انقلاب اسلامی ایران، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار