رئیس پلیس پایتخت تأکید کرد؛

تقویت مهارت‌های منابع انسانی ناجا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

سردار سرتیپ رحیمی گفت: تقویت مهارت‌های فردی و جمعی منابع انسانی نیروی انتظامی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور حائز اهمیت است.
کد خبر: ۴۰۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ - 22July 2020

تقویت مهارت‌های منابع انسانی ناجا با بهره گیری از ظرفیت‌های فنیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ همزمان با هفته ملی مهارت، ضمن بازدید از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، با «علی اوسط هاشمی» رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار رحیمی در این دیدار با اشاره به سابقه همکاری پلیس و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، اظهار داشت: تقویت مهارت‌های فردی و جمعی منابع انسانی نیروی انتظامی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور حائز اهمیت است؛ در بخش اول، منظور از تقویت مهارت‌ها در حوزه درون‌سازمانی آموزش همکاران بنده و خانواده آنان است.

وی افزود: در بخش دوم، محور آموزش مشاغل مرتبط با مأموریت‌ها و اقدامات پلیس است. آموزش‌ها با استفاده از ظرفیت پلیس و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور یکی از اقدامات مهم و کارساز است که می‌تواند منشأ خیر و برکات بسیاری در حوزه اشتغال‌زایی و کمک به پویایی اقتصاد کشور باشد.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دغدغه ما بحث ارتقای آموزش و مهارت‌محوری منابع انسانی اعم از افسران و سربازان است و در حوزه سربازان وظیفه، تبدیل این مهارت و آموزش به ایجاد فرصت اشتغال کمک می‌کند.

سردار رحیمی عنوان کرد: علی‌رغم تنوع و گستردگی مأموریت‌های بنده و همکارانم، این آمادگی وجود دارد که همکاری‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور توسعه و تداوم یابد و از ظرفیت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ جهت این آموزش‌ها استفاده لازم صورت پذیرد و ما این آمادگی را پیش‌تر نیز اعلام کرده‌ایم؛ تا بتوانیم مبحث آموزش را به‌صورت جدی و پیگیر دنبال کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار