نماينده ولی فقيه در استان كرمانشاه:

عملیات مرصاد ماهیت پلید نفاق بر همگان را روشن و آشکار كرد

آیت‌الله «مصطفی علما‌» گفت: در این عملیات بود که ماهیت پلید نفاق بر همگان روشن و آشکار شد و مردم بیشتر متوجه شدند که این گروهک، بجز دشمنی با ایران و ایرانی تفکری در سر ندارد.
کد خبر: ۴۰۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ - 22July 2020

نماز جمعه یکی از برکات انقلاب اسلامی است،عملیات مرصاد ماهیت پلید نفاق بر همگان را روشن و آشکار كردبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، آیت الله «‌مصطفی علما‌» نماينده ولی فقيه و امام جمعه كرمانشاه با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه توسط مرحوم آیت الله طالقانی که بنا بر حکم امام راحل صورت گرفت و همچنین سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و روز کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نماز جمعه یکی از برکات انقلاب اسلامی است که مقدرات کشور را به گوش مردم می‌رساند و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی پیرامون اهمیت تریبون نماز جمعه افزود: نماز جمعه آنقدر مهم است که همگان شاهد بودیم تعدادی از بهترین یاران انقلاب و امام را در همین سنگرهای مقدس نماز جمعه به شهادت رساندند، زیرا از طریق همین تریبون‌ها بود که مردم آگاهانه در جریان روند برنامه‌های انقلاب اسلامی قرار می‌گرفتند و همین موضوع نمونه بارز مردم سالاری دینی و مشارکت آگاهانه قاطبه مردم در تصمیم گیری‌های انقلاب محسوب می‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به مدیریت و راهبری جنگ از طریق نماز جمعه تأکید کرد: در زمان دفاع مقدس این سنگر نماز جمعه بود که مقدرات جنگ را تعیین می‌کرد و به دعوت امام جمعه بود که تحرک عظیمی در جنگ حادث می‌شد و خیل داوطلبان برای حفظ میهن و انقلاب راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌شدند.

علما تصریح کرد: ۵ مرداد مناسبت بزرگ دیگری هم در خود نهفته دارد و آن سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد است که به عنوان روز کرمانشاه نامگذاری شده، در این عملیات بود که ماهیت پلید نفاق بر همگان روشن و آشکار شد و مردم بیشتر متوجه شدند که این گروهک، بجز دشمنی با ایران و ایرانی تفکری در سر ندارد.

وی بیان داشت: در عملیات مرصاد دست خداوند از آستین رادمردان این سرزمین بیرون آمد و در کنار نیروهای داوطلب مردمی، ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی جانانه جنگیدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک پاک میهن به دست اجانب بیفتد که این موفقیت بزرگ برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار