تشریح برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس در شهرستان «گرمی»

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان «گرمی» برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان و راهکارهای تسریع روند ساخت حرم‌های شهدای گمنام این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۰۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ - 23July 2020

تشریح برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس در شهرستان «گرمی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان «گرمی»  امروز در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از پیش‌بینی 350 عنوان برنامه در جهت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان خبر داد و گفت: تدوین نقش شهرستان ها در دفاع مقدس، تدوین دایرةالمعارف دفاع مقدس استان، جمع آوری خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس با به کارگیری 20 تیم مصاحبه و تدوین آموزش دیده، اجرای طرح «معینه» و تجلیل از تمامی پیشکسوتان دفاع مقدس در هفتم مهر سال جاری همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس از مهم ترین برنامه های گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان اردبیل هستند.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل از مسئولان شهرستان گرمی خواست با اختصاص اعتبارات لازم زمینه را برای بهره برداری از این حرم ها تا پایان سال جاری فراهم کنند.

در ادامه جلسه سرهنگ دوم پاسدار «طاهر رحیمی» فرمانده سپاه شهرستان گرمی، کار برای اعتلای مقام شامخ شهدا را وظیفه شرعی و قانونی دانست و متذکر شد: باید در هر شرایطی و در هر زمانی از خود بپرسیم که در مقابل ایثار شهدا چه کرده ایم.

رحیمی افزود: گستردگی معنویت شهدا و دفاع مقدس به حدی است که خیرین فرهنگی در این عرصه نیز ورود کرده‌اند و ما بایستی از ظرفیت آنها به صورت مناسب استفاده کنیم.

در ادامه جلسه «بخشعلی کامرانی» شهردار گرمی از ساماندهی حرم دو شهید گمنام در شهر گرمی در آینده نزدیک خبر داد و بر محوطه سازی مناسب در کنار حرم‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها