فرماندار گرمی:

باید ارزش‌های دفاع مقدس را به گفتمان تبدیل کنیم

«علی بهشتی» گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده که آرمان‌های نظام و ارزش‌های دفاع مقدس را به گفتمان تبدیل کنیم.
کد خبر: ۴۰۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ - 23July 2020

باید ارزش های دفاع مقدس را به گفتمان تبدیل کنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی بهشتی» فرماندار گرمی امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان گرمی که با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد اظهار داشت: اکنون زمان آن فرا رسیده که آرمان های نظام و ارزش‌های دفاع مقدس را به گفتمان تبدیل کنیم و تبدیل ارزش‌های دفاع مقدس به گفتمان باعث خواهد شد که مخاطب یک بصیرت و معرفت حقیقی نسبت به کلیت دفاع مقدس پیدا کند و این همان دست آورد مورد انتظار است.

بهشتی افزود: تبیین و بازخوانی اینکه رزمندگان و شهدای عزیز چگونه و با دست های خالی توانستند در مقابل دنیایی از امکانات و پشتیبانی دشمن بعثی ایستادگی کنند، باعث شده یک ادبیات نوینی از مقاومت و پایداری در منطقه و جهان شکل بگیرد که  اکنون شاهد گسترش این ادبیات انقلابی در سراسر جهان هستیم.

فرماندار گرمی تأکید کرد: در کنار اقدامات و اجرای مأموریت های فرهنگی باید به گام دوم انقلاب نیز توجه داشته و در راستای تحقق آن گام های موثر برداریم.

این مسئول متذکر شد: ما در مواجهه با دفاع مقدس با انبوهی از ارزش‌های والای انسانی و اسلامی رو برو می‌شویم که نشر هنرمندانه آنها وظیفه همگانی است.

وی افزود: در نشر ارزش‌های دفاع مقدس می توان از فضای مجازی بهره‌برداری لازم را انجام داد و از این ظرفیت عظیم بهره کافی را برد.

بهشتی تأکید کرد: هر چقدر در راستای عمل به ارزش‌های دفاع مقدس حرکت کنیم همان قدر نزدیک‌تر به قافله انسانیت گام برداشته‌ایم و این رمز عظمت ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار