توسط مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل؛

برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس در بخش «مرادلو» تشریح شد

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با حضور در جمع مسئولان بخش مرادلوی مشگین شهر به تشریح برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت.
کد خبر: ۴۰۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ - 23July 2020

تشریح برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس دربخش «مرادلو»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، شورای اداری بخش مرادلوی مشگین شهر امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در محل سالن جلسات بخش داری مرادلو برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: بیش از 350 عنوان برنامه برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان پیش‌بینی شده و فرمانداران و بخشداران و فرماندهان سپاه نواحی بازوان اجرایی ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس خواهند بود.

واحد با بیان اینکه نگاه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به برنامه های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت، فراجناحی و در گستره استانی است افزود: سیاست گذاری بنیاد حفظ آثار بر پوشش حداکثری مخاطبان است و سعی داریم ثابت کنیم دفاع مقدس به همه سلیقه ها و همه عقاید تعلق دارد و انحصاری نیست.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل گفت: اجرای طرح «معینه» و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و تجلیل از همه رزمندگان استان، تدوین نقش شهرستان‌ها در دفاع مقدس و تدوین دایرة المعارف دفاع مقدس استان از مهمترین برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس استان اردبیل است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل متذکر شد: در بحث ساخت و بهره‌برداری از حرم‌های شهدای گمنام، هیئت امناء مسئولیت دارند و بایستی طبق موازین و آیین نامه مربوطع اقدامی جهادی کنند.

واحد در مورد احداث حرم شهدای گمنام بخش مرادلو نیز گفت: طرح حرم آماده شده و در طراحی و نقشه احداث به شرایط اقلیمی و فرهنگی منطقه و محل خاکسپاری شهدا توجه شده و این طرح در 2 نوبت در نشریات استانی به صورت مناقصه اطلاع رسانی شده و امیدواریم در اسرع وقت عملیات احداث آن شروع شود.

این مسئول تأکید کرد: شهدا امام شناس و زمان شناس و با بصیرت بودند و از دستاوردهای بزرگ خون شهدا، ایستادگی ملت و دولت ما در مقابل استکبار جهانی است.

سرهنگ پاسدار «محسن مهدی اوغلی» جانشین فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر نیز بر ادامه راه شهدا و حفظ یاد و نام آنها تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها