در حاشیه مراسم معارفه رئیس کل دادگستری استان سمنان صورت کرفت؛

دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با معاون اول قوه قضائیه

سرهنگ «محمدحسن سلامی» در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان سمنان با حجت الاسلام «غلامحسین محسنی اژه‌ای» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۰۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ - 23July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با حجت الاسلام «غلامحسین محسنی اژه‌ای» معاون اول قوه قضائیه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در این دیدار ضمن  تشریح برنامه‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان، اظهار داشت: تاسیس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان جزو مصوبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان سمنان است که در این سفر مورد تصویب قرار گرفته است و این مرکز به‌عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس شرق کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این مجموعه در زمینی به وسعت 12 هکتار در حاشیه شرقی شهر سمنان در کنار کمربندی تهران مشهد و مصلای شهر سمنان قرار گرفته که با هدف نشان دادن ارزش‌های هویتی و معنوی آثار شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و معرفی و شناساندن ابعاد تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و انسانی آن در حال ساخت است.

سلامی با تاکید بر توجه و تلاش مضاعف در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس ادامه داد: همه ما وظیفه انتقال ارزش‌های آن دوران به نسل‌های آینده هستیم و  با حمایت همه‌جانبه مسئولان این مجموعه به‌صورت به‌روزترین و کارآمد‌ترین موزه کشور ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» نیز ضمن استقبال از برنامه‌های اجرا شده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در راستای ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و در پی دعوت مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان جهت بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قول مساعد داد که در آینده نزدیک از این مرکز بازدید کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار