سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۲ هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از ۲۴۷ هزار و ۲۳۰ بیمار

لاری گفت:‌ در 24 ساعت گذشته و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴ نفر از آن‌ها بستری شدند که بدین ترتیب مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۸۴ هزار و ۳۴ نفر رسید.
کد خبر: ۴۰۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ - 23July 2020

آمار قربانیان کرونا در کشور از مرز ۱۵ هزار نفر عبور کرد/ بستری شدن ۲۰۰۴ بیمار در شبانه روز گذشتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار اطلاعات مبتلایان به کرونا اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴ نفر از آن‌ها بستری شدند که بدین ترتیب مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۸۴ هزار و ۳۴ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۷۴ نفر رسید البته خوشبختانه تا کنون ۲۴۷ هزار و ۲۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

لاری با بیان اینکه ۳ هزار و ۶۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، ادامه داد: تا کنون دو میلیون و ۲۵۴ هزار و ۱۲۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اضافه کرد: همانند روز‌های گذشته استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند؛ همچنین استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد نیز در وضعیت هشدار هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار