فرمانده سپاه کربلای مازندران:

ترویج «عفاف و حجاب» مستلزم نگاه راهبردی و علمی است

سرهنگ سیاوش مسلمی با بیان اینکه باید برای تحکیم بنیان خانواده که مادر و زن خانه در آن نقش و جایگاه اساسی دارد، برنامه ریزی درستی داشت، گفت: فرهنگ سازی، ترویج عفاف و حجاب مستلزم یک نگاه راهبردی و علمی است.
کد خبر: ۴۰۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ - 23July 2020

ترویج «عفاف و حجاب» مستلزم یک نگاه راهبردی و علمی است / محصولات «عفاف و حجاب» در دسترس همگان قرار گیردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در جمع خواهران بسیجی شاغل مجموعه ستاد سپاه کربلا با تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت زهرا (س)، با اشاره به نقش زن در خانه و خانواده اظهار داشت: اسلام جایگاه خاص و ویژه‌ای برای زن قائل است و به آن اهمیت فراوانی می‌دهد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با سرمایه گذاری و هزینه‌های گزاف درصدد است تا هویت زن مسلمان را از او بگیرد، افزود: دشمن با برنامه‌ها و سناریو‌های اجرایی تلاش کرده تا باور‌های زن مسلمان شیعه را کمرنگ کرد.

مسلمی با بیان اینکه باید برای تحکیم بنیان خانواده که مادر و زن خانه در آن نقش و جایگاه اساسی دارد، برنامه ریزی درستی داشت، ادامه داد: فرهنگ سازی، ترویج عفاف و حجاب مستلزم یک نگاه راهبردی و علمی است.

فرمانده سپاه کربلا از روش‌ها و شیوه‌های متنوع و متعدد برای جذب جوانان در برنامه‌ها گفت و خاطرنشان کرد: باید فرصت‌ها و تهدید‌ها را شناخت لذا تا از جامعه پیرامون و شرایط موجود شناخت کافی نباشد، و آسیب‌ها شناسایی نشود، نمی‌توان برنامه ریزی‌های اصولی در این زمینه عفاف و حجاب داشت.

مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن علاوه بر سست کردن بنیان خانواده، در زمینه دین گریزی جوانان هم مشغول است، تاکید کرد: برنامه‌ها حول محور اعتقادی و تقویت باور‌های دینی باید با مهارت خاص و به‌صورت منطقی و علمی طراحی و قابل اجرا باشد و صرفا به یک برنامه نمایشی اکتفا نشود.

فرمانده سپاه کربلا در پایان با پیشنهاد راه اندازی شعبه‌های عرضه محصولات عفاف و حجاب در هر شهرستان افزود: در این زمینه تسهیلات هم برای این نوع مشاغل در نظر خواهیم گرفت تا محصولات عفاف و حجاب در دسترس همگان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار