فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

بهترین خادمین مردم بدست تروریست‌ها به شهادت رسیدند

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: بهترین، پاک‌ترین و خدمتگزاران مردم منطقه بدست تروریست‌ها به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۴۰۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ - 24July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار سید صادق حسینی در دیدار با خانواده شهدای اخیر منطقه هورامان شهرستان سروآباد اظهار داشت: خداوند متعال بهترین قاضی و منتقم خون پاک شهداست که در جای حق و عدالت نشسته و اجازه نمی دهد خون پاک و مطهرشان پایمال شود.

وی با اشاره به اقدام تروریستی اخیر در منطقه هورامان افزود: گروهک‌های معاند بهترین خادمین جامعه و کسانی را که به مردم صادقانه خدمت می کردند را هدف قرار داده و به شهادت رساندند.

سردار حسینی اضافه کرد: این شهیدان گرانقدر در عین حال که نان آور خانواده خود بودند در خدمت محرومان و نیازمندان بوده و حین خدمت رسانی مورد هدف دشمنان قرار گرفتند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان یادآور شد: امروز ما از خانواده این ۲ شهید درس شجاعت، ایثار، استقامت، پایمردی و صبر یاد گرفتیم و باید اعلام کنیم خون پاک این شهدا پایمال نخواهد شد و راه و هدف آنها ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در روز تشییع پیکر مطهر این شهیدان شاهد بودیم مردم منطقه چطور برای بدرقه آمدند تا ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا، نشان دهند همچنان در مسیر انقلاب و خط امام و رهبری هستند.

سردار حسینی گفت: این مردم ثابت کردند در تمام صحنه ها حضور دارند چون این انقلاب، انقلاب پابرهنگان فقراست و امروز شاهدیم چگونه از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند لذا به خانواده این عزیزان تبریک می‌گوییم که اینگونه فرزندان خود را تربیت کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار