فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

پدران و مادران شهدا سند افتخار ملت ایران هستند

سردار «حمید خرم‌دل» پدران و مادران شهدا را سند افتخار ملت ایران دانست و گفت: نباید از خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران شهدای عزیز که در ایام پیری به سر می‌برند، غافل بمانیم.
کد خبر: ۴۰۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ - 24July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت‌الاسلام  «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سرهنگ «سیروس باستی» مسئول نیروی انسانی و سرهنگ «حشمت‌اله عطایی‌نژاد» مسئول مرکز ایثارگران سپاه فتح امروز با خانواده‌های شهیدان «فضل‌الله خوید» و «سید بهمن خشاوه» دیدار کردند.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها پدران و مادران شهدا را سند افتخار ملت ایران دانست و اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا از بهترین و عزیزترین سرمایه‌های خود گذشتند و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم.

وی با تأکید بر اینکه ما باید خدمت به خانواده‌های شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم، افزود: کسی که به پدران و مادران شهدا، خدمتی ارائه می‌کند، به طور قطع در پیشگاه الهی دارای اجری عظیم خواهد بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در هر وضعیتی نباید از خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران شهدای عزیز که در ایام پیری به سر می‌برند، غافل بمانیم.

در این دیدارها مشکلات، نیازها و خواسته‌های این خانواده‌های عظیم‌الشان بررسی شد.

بر پایه این گزارش، شهید مفقودالاثر «سید فضل‌اله خوید» در عملیات کربلای ۴ و شهید «سید بهمن خشاوه» در عملیات پدخندق به درجه رفیع شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار