امام جمعه دهدشت:

تهدید به «ضربه متقابل»، خواب ترامپ را آشفته کرد

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر گفت: پیام تهدیدآمیز رهبر انقلاب اسلامی به آمریکایی‌ها، خواب ترامپ و نوکران جیره‌خوارش را آشفته کرد.
کد خبر: ۴۰۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ - 24July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به در پیش بودن سالروز اقامه اولین نماز جمعه در مرداد سال 1358 به امامت آیت‌الله طالقانی، اظهار داشت: در روایات دینی و احادیث اهل بیت نسبت به فریضه نماز جمعه تأکید فراوان شده است.

وحدانی‌فر جایگاه نماز جمعه را والا دانست و افزود: رهبر انقلاب سه شاخصه برای نهاد نماز جمعه و امام جمعه بیان می‌فرمایند که عبارتند از: «مردمی بودن، انقلابی بودن و جهادی بودن.»

وی با اشاره به اینکه در آستانه عید قربان قرار داریم، اهمیت قربانی کردن را متذکر شد و گفت: ضمن قربانی نفس، هر کس توانایی دارد قربانی کند و به نیازمندان هدیه دهد، زیرا با اولین قطره خون قربانی که بر زمین می‌ریزد خداوند گناهان او را می‌بخشد و برکتش را به شما برمی‌گرداند.

امام جمعه دهدشت سفر اخیر نخست‌وزیر عراق به تهران را یادآور شد و با مهم خواندن مناسبات تاریخی جمهوری اسلامی ایران و عراق، تصریح کرد: علاوه بر مسائل تاریخی، مذهبی و شیعی، مردم عراق نسبت به جمهوری اسلامی نگاه عاطفی دارند.

وحدانی‌فر با بیان اینکه سفر الکاظمی در شرایط حساس منطقه‌ای و بین‌المللی ویژه است، به تبیین بخشی از صحبت‌های رهبر انقلاب در این دیدار پرداخت و گفت: رهبر  انقلاب در خصوص شهادت سردار سلیمانی در خاک عراق نکاتی ایراد داشتند و فرمودند که قطعا جمهوری اسلامی ضربه سنگینی به عوامل این جنایت خواهد زد و با این جمله خواب ترامپ و جیره‌خواران او آشفته شد.

وحدانی‌فر تأکید کرد: هم ترامپ هم نوکران دست نشانده‌اش بدانند که جمهوری اسلامی در اولین فرصت پاسخ قاطع، محکم و ویران‌گر خواهد داد.

وحدانی‌فر همچنین با اشاره به شدت گرمای هوا در دهدشت، گفت: این گرما باعث بالا رفتن مصرف برق شده است که از مردم می‌خواهیم مصرف را مدیریت کنند تا خاموشی پیش نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها