نماینده ولی فقیه در بوشهر:

تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران را محکوم می‎کنیم

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری تعرض جنگنده‌های متجاوز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان لبنان که منجر به مجروح شدن تعدادی از مسافران شد را محکوم کرد و گفت: وجدان تمام نهادهای حقوق بشری و مراکز نظارتی بر قوانین هوانوردی را به آن جلب می‌کنم.
کد خبر: ۴۰۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ - 24July 2020

تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران را محکوم می کنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در فضای مجازی، با بیان اینکه ماه ذی ‌الحجه ماه توحید و عبادت، بندگی و ولایت است اظهار داشت: ماه ذی ‌الحجه ماه کمال ایمان به خدا محوری در تمامی شئون زندگی و پر از برکت و رحمت است.

وی با عرض تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: این امام سرآغاز احیای اسلام راستین در تاریخ پر فراز و نشیب اسلام است.

آیت الله صفایی بوشهری مردم استان بوشهر را به مراعات توصیه‌های ستاد مبارزه با بیماری کرونا و نهادینه کردن فرهنگ بهداشت فردی و اجتماعی سفارش کرد و خاطرنشان کرد: بی تردید سلامت و وجود هر یک از شما عزیزان بسیار ارزشمند و گرانقدر است.

امام جمعه بوشهر ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان و خدمتگزاران همیار به ویژه طلاب جهادی در خدمت بیماران کرونایی افزود: خدمت و رفع گرفتاری و مواسات یکی از آموزه‌های ادیان الهی به ویژه دین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریج کرد: به همگان توصیه می کنم در دور جدید کمک‌های مومنانه و مواسات که با نام «مواسات علوی و کمک‌های مومنانه» مزین شده است و در دهه امامت و ولایت از «عید قربان تا عید غدیر» اجرا می‌شود شرکت کرده و به مستمندان و آسیب دیدگان اقتصادی بیماری کرونا خدمت کنند.

وی ضمن گرامیداشت پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه یک هدیه خداوندی به جامعه ایمانی است که آثار و برکات بسیار عبادی - سیاسی و اجتماعی دارد و در متون فاخر دین به آن سفارش بسیار شده است.

وی تعرض جنگنده‌های متجاوز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان لبنان که منجر به مجروح شدن تعدادی از مسافران شد را محکوم کرد و افزود: وجدان تمام نهادهای حقوق بشری و مراکز نظارتی بر قوانین هوانوردی را به آن جلب می‌کنم.

امام جمعه بوشهر پیشاپیش روز عرفه و عید قربان را تبریک گفت افزود: تمامی مردم عزیز را به دعا و تضرع به درگاه خداوند متعال برای رفع گرفتاری‌ها به ویژه رفع بیماری کرونا و اعتلای اسلام و مسلمین و حوائج شخصی و رشد معنوی و تقرب الهی دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها