بازدید رئیس سازمان امور موزه‌ها از روند آماده‌سازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل

سردار «سیدحسین ستوده» از پروژه در حال تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل بازدید کرد.
کد خبر: ۴۰۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ - 25July 2020

بازدید رییس سازمان امور موزه‌ها از روند آماده‌سازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز از پروژه در حال تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل بازدید کرد.

در این بازدید «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با تأکید بر اینکه احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بی وقفه ادامه دارد اظهار داشت: فاز یک مرکز فرهنگی شامل سه سالن و مجموعه آمفی تئاتر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول در خصوص نقش مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در جذب گردشگر داخلی و خارجی گفت: قرار گرفتن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در مجموعه فرهنگی و تفریحی شورابیل باعث خواهد شد که گردشگران داخلی و خارجی از موزه دفاع مقدس استان بازدید کنند و این بهترین فرصت برای نشر حداکثری ارزش های دفاع مقدس است.

واحد با بیان اینکه برای جذب اعتبارات اختصاص یافته استانی پیگیری های لازم انجام شده و خواهد شد تأکید کرد: استاندار اردبیل و مسئولان استانی کمال همکاری و توجه لازم را برای تأمین اعتبار احداث و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان داشته‌اند و شهرداری اردبیل نیز عهده دار محوطه‌سازی موزه شده است.

وی عنوان کرد: استاندار، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل و نمایندگان سابق و فعلی استان در مجلس شورای اسلامی به طور مکرر از این پروژه فرهنگی و عمرانی استان بازدید کرده و بر رفع موانع احداث دستورات لازم را صادر کرده‌اند که این خود از اهمیت این مرکز فرهنگی حکایت دارد.

در ادامه این بازدید، جلسه سردار ستوده و مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با طراحان و مشاوران و ناظران مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد و نحوه تعامل با ادارات و استانداری اردبیل برای تکمیل این پروژه و نیز همکاری با فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجهیز و تکمیل سالن سینمای موزه دفاع مقدس استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار