دریادار سیاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رزمایش‌های ارتش بدون وقفه انجام شده است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: برنامه‌های آموزشی و رزمایش‌های ارتش با وجود شیوع کرونا تاکنون بدون وقفه انجام شده است.
کد خبر: ۴۰۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵ - 26July 2020

رزمایش‌های ارتش با وجود کرونا انجام شده استامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت مقابله با ویروس منحوس کرونا اظهار داشت: این توانمندی وجود دارد که با توجه به شرایط ایجادشده کار به گونه‌ای مدیریت شود که ضمن اجرای برنامه‌های آموزشی و ارتقای توان رزمی، اصول بهداشتی نیز رعایت شود.

وی افزود: فرماندهی در ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که قابلیت انعطاف در مقابله با وضعیت‌های مختلف زیستی وجود دارد و اگر این‌گونه نبود، امروز شاهد کمترین تلفات در حوزه مقابله با بیماری کرونا نبودیم. ما حتی گاهی نوع کار را تغییر دادیم و لذا آموزش‌ها در حال انجام است و تمرینات رزمی نیز در زمان خود انجام شده و یا در آینده انجام می‌شود.

دریادار سیاری با اشاره به اینکه امروز نیز نیروهای ما در پادگان‌ها آماده مقابله با هر نوع تهدیدی هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح توانمندی دفاع از کشور را در هر شرایطی ایجاد کرده‌اند و قطعاً مقابله با این بیماری تا ریشه‌کن شدن آن همچنان ادامه دارد؛ چراکه شیوع بیماری خود نوعی تهدید محسوب می‌شود.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: رزمایش‌های ارتش با وجود شیوع بیماری کرونا تاکنون بدون وقفه انجام شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها