سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۲۳۱۶ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور/ بهبودی ۲۵۱ هزار بیمار

سیما سادات لاری از شناسایی دو هزار و ۳۱۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ - 25July 2020

شناسایی ۲۳۱۶ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور/ بهبودی ۲۵۱ هزار بیماربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و یک هزار و ۲۹۸ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۸۸ هزار و ۸۳۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۴۸۴ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۵۱ هزار و ۳۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی گفت: سه هزار و ۶۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون دو میلیون و ۳۰۲ هزار و ۶۳۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همانند روزهای گذشته استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند؛ همچنین استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار