فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خبر داد؛

اجرای گام سوم از طرح آبرسانی به منطقه غیزانیه با همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء

سردار حسن شاهوارپور گفت: دومین مرحله از طرح آبرسانی به منطقه غیزانیه توسط آبفای خوزستان برنامه‌ریزی و در حال انجام است، اما گام سوم که آبرسانی به جنوبی‌ترین مناطق غیزانیه است به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و مشارکت بنیاد مستضعفان پیش‌بینی شده و در این هفته عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۰۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ - 25July 2020

اجرای گام سوم از طرح آبرسانی به منطقه غیزانیه با همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات برای آبرسانی به روستاهای غیزانیه اظهار داشت: حوزه آب یکی از پرچالش‌ترین بخش‌هایی است که اکنون با آن روبه رو هستیم و منطقه غیزانیه با توجه به وسعت آن از جمله مناطقی بوده که ماه‌هاست با مشکل آب آشامیدنی روبه رو است.

وی افزود: گروه‌های جهادی مدت‌هاست که از طریق تانکر به اهالی این منطقه آبرسانی می‌کنند اما توسعه زیرساخت‌ها در این منطقه از ضرورت ها بود که در نخستین مرحله به همت آبفای خوزستان حدود ۲۴ کیلومتر تا روستای صفیره لوله‌گذاری انجام شد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: دومین مرحله از طرح آبرسانی به منطقه غیزانیه توسط آبفای خوزستان برنامه‌ریزی و در حال انجام است اما گام سوم که آبرسانی به جنوبی ترین مناطق غیزانیه است به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و مشارکت بنیاد مستضعفان پیش‌بینی شده و در این هفته عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: امید است که این طرح نیز در کوتاه‌ترین زمان اجرایی شده و مشکل آب این منطقه پس از مدت‌ها برطرف شود.

سردار شاهوارپور گفت: سپاه و بسیج با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی تا آخرین روز رفع مشکل آب در این منطقه حضور داشته و خدمت رسانی را ادامه می‌دهند.

بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آنها به دلیل بی آبی خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار