رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله دست به دامن سازمان ملل شد

بنا به اعلام یک رسانه لبنانی، رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ انتقامی حزب‌الله، پیام آرامشی از طریق سازمان ملل برای این جنبش ارسال کرده است.
کد خبر: ۴۰۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ - 25July 2020

رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله دست به دامن سازمان ملل شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه لبنانی المیادین ظهر روز شنبه در گزارشی اعلام کرد رژیم صهیونیستی از طریق سازمان ملل پیامی را به جنبش حزب‌الله لبنان در خصوص شهادت یکی از رزمندگانش در سوریه ارسال کرده است.

بنا به گزارش المیادین در متن نامه ارسالی رژیم صهیونیستی آمده است: تل‌آویو از حضور علی کامل محسن، رزمنده حزب‌الله در سوریه اطلاعی نداشته و قصد کشتن او را نیز نداشته است. بنا به نوشته المیادین، رژیم صهیونیستی به حزب‌الله در این نامه نسبت به اقدامات تلافی‌جویانه هشدار داده است. حزب‌الله دریافت این نامه را تائید کرده، با این حال هر گونه هشدار و تهدید از سوی تل‌آویو را رد کرده است.

در نامه مقامات رژیم صهیونیستی که از نگرانی‌های آن‌ها از انتقام حزب‌الله حکایت دارد، تاکید شد ارتش اسرائیل پس از شهادت این رزمنده حزب‌الله، نیرو‌های خود را در مرز‌های شمالی اراضی اشغالی مستقر کرده است. به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی تمام اهتمام خود را برای جلوگیری از ورود به جنگی ویرانگر به‌کار گرفته است.

روز جمعه نیز روزنامه کویتی الجریده به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد رژیم صهیونیستی از طریق روسیه پیام آرامشی برای حزب‌الله لبنان ارسال کرده است. در گزارش الجریده تاکید شده است رژیم صهیونیستی مدت‌هاست از وارد آوردن تلفات انسانی به نیرو‌های حزب‌الله در سوریه امتناع می‌کند. بنا به گفته این منبع مطلع، رژیم صهیونیستی پاسخ حزب‌الله به کشته شدن یکی از نیروهایش در سوریه را پیش‌بینی می‌کند. این رژیم تهدید‌های دبیر کل حزب‌الله در خصوص پاسخ دادن به هدف قرار گرفتن رزمندگانش در سوریه را جدی تلقی می‌کند.

شبکه المیادین روز چهارشنبه با انتشار اظهاراتی منتسب به سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله اعلام کرد اسرائیل باید برای یک حمله انتقامی هوشیار باشد. همچنین جنبش حزب‌الله با رصد رسانه‌های صهیونیستی از گسترش هراس در میان آن‌ها خبر داده است. المیادین نیز یادآور شد هراس و ترس در جبهه رژیم صهیونیستی مشهود است.

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد «علی کامل محسن» شامگاه دوشنبه در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق سوریه به شهادت رسید. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند پس از اینکه حزب‌‎الله اعلام کرد یکی از نیروهایش در حمله شب گذشته به شهادت رسیده است، مسئولان صهیونیستی به شدت از پاسخ حزب‌الله نگران هستند.

رسانه‌های صهیونیست می‌گویند اینکه حزب‌الله موضوع کشته‌شدن یکی از نیروهایش را اعلام کرده، به مفهوم آن است که قطعا پاسخ خواهد داد. بر اساس این گزارش، تمام نهاد‌های امنیتی اسرائیل به خاطر ترس از حمله حزب‌الله به حالت آماده‌باش درآمدند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار