پدر شهیدان «دهنوی» از دیار قلمدان‌های مرصع آسمانی شد

پدر شهیدان «عباسعلی و علی دهنوی» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
کد خبر: ۴۰۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ - 25July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، «غلامرضا دهنوی» پدر شهیدان والامقام «عباسعلی و علی دهنوی» در سن 89 سالگی به علت عارضه قلبی و کهولت سن در بیمارستان 22 بهمن نیشابور دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکیر این تندیس صبر و استقامت پس از ادای احترام جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان شهرستان نیشابور در جوار مزار شهیدانش در بهشت فضل روستای دهنو خالصه به خاک سپرده می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این پدر فداکار و شکیبا را تسلیت و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند منان مسئلت کرد.

این پدر فداکار علاوه بر دو فرزند شهید، یک فرزند جانباز 60 درصد به نام محمدعلی دهنوی را نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

همچنین این دو برادر شهید نیشابوری رابطه خانوادگی (پسر دایی) با برادران شهید علی اکبر، حمید و حسین دهنوی در مشهد مقدس دارند.

برادران شهید «عباسعلی و علی دهنوی» در دوم اردیبهشت 1334 و ششم اردیبهشت 1344 در روستای دهنو خالصه چشم به جهان گشودند و در 22 اسفند 1363 و 26 اردیبهشت 1361 در «جزیره مجنون» و «خرمشهر» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار