فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

جوانان و سربازان در یگان‌های نظامی به سمت مهارت آموزی سوق داده شوند

سردار علی رزمجو گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مختص قشر خاصی نیست و باید جوانان و سربازان در یگان‌های نظامی به سمت مهارت آموزی سوق داده شوند.
کد خبر: ۴۰۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ - 25July 2020

جوانان و سربازان در یگان‌های نظامی به سمت مهارت آموزی سوق داده شوند

به گزارش  دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امروز در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ضمن تبریک هفته مهارت و با بیان اینکه بین بازار کار و فارغ التحصیلان دانشگاهی تناسبی وجود ندارد اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مختص قشر خاصی نیست و باید جوانان و سربازان در یگان‌های نظامی به سمت مهارت آموزی سوق داده شوند.

وی سربازان را سرمایه‌های مهم نظام اسلامی ایران دانست و افزود: مهارت آموزی سربازان زمینه را برای اشتغال آنها پس از خدمت سربازی مهیا خواهد کرد که این خود نقشی مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

رزمجو تربیت سرباز ماهر را سبب پیشرفت در حوزه اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: با همکاری مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای هر سرباز در طول خدمت خود یک مهارت را فرا می‌گیرد و این خود یک موفقیت در حوزه اشتغالزایی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه 70 درصد از جوانان کشور مهارت و فن را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند تاکید کرد: مهارت آموزان به اشتغال پایدار رسیده‌اند و این نشان از اهمیت مهارت آموزی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار