رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی بوشهر:

حوزه هنری از میان جریان هنر و اندیشه انقلاب اسلامی شکل‌گرفت

امید پارسایی با اشاره به اینکه حوزه هنری از میان جریان هنر و اندیشه انقلاب اسلامی شکل‌گرفته است، گفت: رویکرد حوزه هنری انقلاب اسلامی توانمندسازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۴۰۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ - 25July 2020

حوزه هنری از میان جریان هنر و اندیشه انقلاب اسلامی شکل‌گرفت

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «امید پارسایی» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، در نشست مسئولان تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: با نگاه رئیس حوزه هنری کشور، حرکت به سوی هویت باشگاهی و پرداختن به شبکه‌سازی در رشد نیروی انسانی در رسیدن به هدف ضروری است.

وی گفت: توجه به حلقه‌های تولید، زنجیره تولیدات فرهنگی و هنری، مسئله توزیع و اقتصاد هنر و توجه ویژه به شیوه زیست‌بوم جامعه را می‌توان از موارد قابل‌بحث جهت همکاری معرفی کرد.

پارسایی با اشاره به اینکه حوزه هنری از میان جریان هنر و اندیشه انقلاب اسلامی شکل‌گرفته است، عنوان کرد: رویکرد حوزه هنری انقلاب اسلامی توانمندسازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، خاطرنشان کرد: تهیه و تولید آثار هنری چون کتاب، فیلم، نمایش، موسیقی، موشن گرافیک و پویانمایی در زمینه گام دوم انقلاب با موضوعات جوانان و مقاومت و سبک زندگی ایرانی اسلامی از اولویت‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر است که ظرفیت‌های ستادی و شبکه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی در این راه می‌تواند مؤثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار