رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی مستقر شده است

به دنبال تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه‌های های شمالی و بیم از حملات حزب الله لبنان، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی عازم جبهه‌های شمالی شد.
کد خبر: ۴۰۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ - 25July 2020

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی مستقر شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، همزمان با انتشار گزارش‌ها از بیم نیروهای صهیونیستی از حملات محتمل نیروهای حزب الله لبنان، منابع خبری از استقرار رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی در جبهه های شمالی فلسطین اشغالی خبر می دهند.

خبرنگار روزنامه «جروزالم پست» شنبه شب در توییتی نوشت که «آویو کوچاوی»رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اسرائیل جمعه را در مقر فرماندهی خود در تل‌آویو سپری کرد و امروز شنبه عازم مرزهای شمالی و لشگر 91 ارتش این رژیم شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته از قول ارتش رژیم صهیونیستی نوشتند که حزب الله لبنان خود را برای «انتقام» از این رژیم آماده کرده است. شبکه تلویزیونی ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد: «ارزیابی در ارتش این است که حزب الله برای عملیات انتقامی در مرز با لبنان علیه سربازهای خود آماده می‌شود.»

سایر رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که فرماندهی ارتش تصمیم گرفته با این عملیات مقابله کند. به دنبال شهادت یکی از رزمنده‌های حزب الله لبنان و رسانه‌ای شدن شهادت این رزمنده، ارتش رژیم صهیونیستی برخی از تمرین‌های نظامی خود را لغو کرده و تدابیر امنیتی و پیشگیرانه را در مرز لبنان افزایش داده است.

این در حالی است که وبگاه شبکه «المیادین»، روز شنبه خبر داد که تل‌آویو از طریق سازمان ملل متحد نامه‌ای برای حزب الله لبنان ارسال کرده است. المیادین در ارتباط با محتوای این پیام نوشت:‌ «محتوای پیام اسرائیل این است که تل‌‌‌آویو درباره حضور علی محسن اطلاعی نداشته و همچنین قصد کشتن او را نیز نداشته است.»

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار