مدیرکل بنیاد شهید قم:

پدران شهدا عمر خود را با ایثار ولایتمدارانه سپری کردند

حجت الاسلام «حسن هنرمند» گفت: پدران شهدا عمر باعزت خویش را با ایثار و استقامت ولایت مدارانه در مسیر حفظ ارزش‌ها سپری کردند.
کد خبر: ۴۰۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹ - 25July 2020

پدران شهدا عمر خود را با ایثار ولایتمدارانه سپری کردندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «حسن هنرمند» مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در پی درگذشت تاسف بار مرحوم حاج «ابراهیم صادقی» پدر بزرگوار سردار شهید حاج اسماعیل صادقی پیام تسلیتی صادر کرد.

انا الله و انا الیه راجعون

درود خدا بر دلاورمردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی میهن اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند و در ادامه این راه والدین معظم شهدا که از عزیزانشان گذشتند و پس از آن بر راه شهدا پایداری نمودند و تندیس ایثار و استقامت شدند.

پدر بزرگوار شهید سرافرازحاج اسماعیل صادقی مرحوم حاج ابراهیم صادقی از زمره مجاهدان گمنامی بود که عمر باعزت خویش را با ایثار و استقامت ولایت مدارانه در مسیر حفظ ارزش‌ها سپری کرد.

اینجانب عروج ملکوتی آن پدر ایثارگر. سرباز وفادار ولایت را حضور ملت شریف، خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرافراز تسلیت عرض نموده، از پیشگاه خداوند متعال علو درجات را برای ایشان خواستارم و امیدوارم این روح آسمانی با ارواح طیبه شهدا همنشین باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار