رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت پزشکی و دندان‌پزشکی به مددجویان کمیته امداد

سید مرتضی بختیاری با بیان اینکه گروه‌های جهادی تخصصی با کمیته امداد همکاری دارند، گفت: در سال ۱۳۹۸، ۱۱ هزار و ۸۹۵ نفر از مددجویان کمیته امداد توسط گروه‌های پزشکی و دندان‌پزشکی ویزیت و درمان شدند.
کد خبر: ۴۰۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۵ - 26July 2020

ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد«سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸، ۱۴۰ گروه جهادی در قالب ۹ هزار و ۵۱۴ نفر از جهادگران به یاری امدادگران شتافتند، اظهار داشت: ازجمله اقدامات این گروه‌ها می‌توان به احداث و تکمیل ۲۲۴ باب منزل مسکونی مددجویی، احداث ۳۹ واحد جایگاه دام و طیور و توزیع شش هزار و ۹۰۴ سبد کالا و بسته‌های غذایی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی تخصصی با کمیته امداد همکاری دارند، گفت: در سال ۱۳۹۸، ۱۱ هزار و ۸۹۵ نفر از مددجویان کمیته امداد توسط گروه‌های پزشکی و دندانپزشکی ویزیت و درمان شدند؛ همچنین ۳۶۱ جلسه مشاوره خانوادگی و روان‌شناسی برای مددجویان برگزار شد.

بختیاری ادامه داد: ۸۹۵ کلاس رفع اشکال درسی توسط گروه‌های جهادی در مناطق محروم برای مددجویان کمیته امداد برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: ۲۲۸ سری جهیزیه در سال ۱۳۹۸ توسط گروه‌های جهادی بین زوج‌های نیازمند کمیته امداد توزیع شده است.

به گزارش دفاع‌پرس، هم‌اکنون هزار گروه جهادی با کمیته امداد همکاری دارند. گروه‎های جهادی نقش مهمی در امدادرسانی و مردمی کردن امدادرسانی در مناطق محروم دارند. این گروه‌ها امروز با تخصص‌های مختلف با همکاری کمیته امداد در مناطق صعب العبور حضور می‌یابند و به نیازمندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها