تهدید سوریه و لبنان از سوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقام احتمالی حزب‌الله لبنان از صهیونیست‌ها در پی شهادت یکی از رزمندگان آن در حمله این رژیم به حومه دمشق، لبنان و سوریه را مسئول هرگونه اقدام نظامی علیه اسرائیل دانست.
کد خبر: ۴۰۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ - 26July 2020

تهدید سوریه و لبنان از سوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از عرب ۴۸، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی پس از جلسه ویژه با مسئولان نظامی و فرماندهان ارشد ارتش رژیم، گفت که سوریه و لبنان مسئول مستقیم هرگونه تحرکات نظامی علیه اسرائیل هستند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از بنی گانتس نقل کرده که وی در پی کشته شدن «علی کامل محسن» در حومه دمشق، به ارتش اسرئیل دستور آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه اقدام نظامی حزب‌الله را داده است.

این بیانیه روز شنبه پس از برگزاری نشست وزیر جنگ اسرائیل با مسئولان بلندپایه نظامی از جمله رئیس ستاد مشترک و فرمانده اطلاعات ارتش این رژیم صادر شد.

از سوی دیگر، «آفیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر منتشر شده درباره سفر «آویو کوچاوی» رئیس ستاد مشترک به شمال سرزمین‌های اشغالی به‌منظور بررسی سطح آمادگی ارتش این رژیم در مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی را تایید کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا در پی شهادت «علی کامل محسن» از نیرو‌های مقاومت لبنان در حمله هوایی صهیونیست به حومه دمشق، از بیم حملات انتقام جویانه حزب‌الله، در مرز‌های شمالی خود با لبنان به حالت آماده باش درآمده است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها