بیانیه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالروز عملیات مرصاد

سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در سالروز عملیات «مرصاد» با صدور بیانیه‌ای این روز را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۰۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ - 26July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، در سالروز عملیات مرصاد، سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه‌ای این روز را گرامی داشت.

متن بیانیه سپاه عاشورا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با درود فراوان به روح پر فتوح شهدای والامقام انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت و شهدای ترور که طلایه داران مبارزه با استکبار جهانی و اذناب آنان در منطقه بوده و هستند. پر واضح است ملت شریف ایران علی‌الخصوص مردم آذربایجان، خاطرات بیاد ماندنی از دوران دفاع مقدس هشت ساله و دلاورمردی های فرزندان خود در نیروهای مسلح خصوصا بسیج و سپاه در عملیات های مختلف بخصوص عملیات مرصاد دارند.

آمریکا و کشورهای حامی صدام که ناتوانی رڗیم بعثی را در به زانو درآوردن ملت ایران چشیدند، مجددا صدام، منافقین و مزدوران داخلی را به نیت تسخیر چند روزه میهن عزیزمان راهی شهرهای مرزی کشور نمودند غافل از اینکه جان برکفان میهن هیمنه آن ها را در هم کوبیدند.

ما فرزندان ملت چه در ارتش و چه در بسیج وسپاه عاشورا و سایر نیروهای انقلابی با اعتقاد راسخ با امت شهید پرور آذربایجان عهد می‌بندیم با آگاهی و آمادگی و بصیرت، حرکت های دشمنان و منافقان را در بخش های مختلف رصد نموده و با هوشیاری کامل، هر تهدیدی که امنیت مردم و کشورمان را به خطر بیاندازد، با یاری خداوند و کمک مردم بصیر آذربایجان در نطفه خفه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار