مديركل حفظ آثار دفاع مقدس كرمانشاه:

شهدای گمنام نماد شهامت و سربلندی مردم هستند

سردار ناصر باباخانی گفت: شهدای گمنام نماد شهامت و سربلندی مردم و مایه عزت برای همه هستند و نباید اجازه دهیم شهدا غریب باشند لذا مسئولان تمهیداتی بکار گیرند تا اینگونه مراسم را در کنار يادمان شهدای برگزار کنند.
کد خبر: ۴۰۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ - 26July 2020

شهدای گمنام نماد شهامت و سربلندی مردم و مایه عزت برای همه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از كرمانشاه، سردار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه  امروز همزمان با سالروز عمليات غرور آفرين مرصاد در مراسم افتتاح  یادمان شهدای گمنام شهر ماهيدشت، اظهار داشت: ساخت این پروژه از سال ۹۲ همزمان با ورود شهدای گمنام به ماهیدشت با مبلغی بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار استانی و بسیج سازندگی در بحث محرومیت زدایی شروع شد و پروژه احداث یادمان شهدا در مساحتی بالغ بر ۱۰۰ متر مربع محوطه‌سازی و آماده‌سازی جهت قبور شهدای گمنام انجام شده است. 

وی خاطر‌نشان کرد: این شهدا کسانی بودند که در مقابل استکبار و نیروهای رژیم بعث عراق سینه سپر کردند و با گذشتن از جان خود از خاک میهن دفاع کردند.

باباخانی با بیان اینکه شهدای گمنام نماد شهامت و سربلندی مردم و مایه عزت برای همه هستند، ادامه داد: نباید اجازه دهیم شهدا غریب باشند لذا مسئولین  تمهیداتی بکار گیرند تا اینگونه مراسم را در کنار يادمان شهدای   برگزار کنند.

امنیت و آرامش كه برای مردم و مسئولان وجود دارد حاصل خون پاک شهیدان است

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: شهدا، گمنام نیستند اگر ما آنها را فراموش کنیم گمنام و گمراه خواهیم شد.

وی تاکید کرد: هیچگاه شهدا را فراموش نکنیم و بدانیم آنچه که امروز از امکانات و امنیت و آرامش برای مردم و مسئولان وجود دارد حاصل خون پاک این شهیدان است.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها