فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

ارتش عراق در ۳۱ تیر با ۶ لشکر از ۹ محور وارد کشور شد

سرتیپ ستاد فرهاد آریانفر گفت: ارتش عراق در ۳۱ تیر با ۶ لشکر از ۹ محور وارد کشور شدند و جنایات زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند.
کد خبر: ۴۰۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ - 26July 2020

ارتش عراق در ۳۱ تیرماه با ۶ لشکر از ۹ محور وارد کشور شدبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتيپ ستاد «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا امروز (یکشنبه) در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد كه در مركز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد برگزار شد، اظهار داشت: منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ مسلحانه ای علیه نظام راه انداختند، ماهیت ترور و خرابکاری آنها با ترور افرادی چون شهید بهشتی، باهنر، رجایی و یاران امام بیشتر هویدا می‌شود تا جایی که دستشان به خون ۱۷ هزار نفر آلوده است.

وی افزود: در سال ۶۵ معاهده‌ای میان وزیر امور خارجه عراق و رئیس سازمان منافقین منعقد می‌شود و طی آن سازمان امکانات خود را در سال ۶۵ به عراق منتقل و در پایگاه اشرف تمرکز می‌یابد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا عنوان کرد: در ۳۰ تیر سال ۶۷ نماینده کنگره و ۱۴ سناتور نامه‌ای به وزیر امور خارجه آمریکا به حمایت از نیروهای نفاق ارسال کردند و آنها فراخوان شده و قرارگاهی تشکیل می‌شود.

امير آريانفر با بیان اینکه قطعنامه در ۲۷ تیر با هوشمندی امام (ره) پذیرش می‌شود، ادامه داد: شمار لشکر عراق از ابتدا تا پایان جنگ از ۱۲ لشکر به ۵۹ لشکر ارتقا یافت از سوی دیگر صدام هیچیک از نیروهای خود را آزاد نکرد و همین امر موجب افزایش نیروی آنها شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا  گفت: ارتش عراق در ۳۱ تیرماه با ۶ لشکر از ۹ محور وارد کشور شدند و جنایات زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مأمور شد، عنوان کرد: نیروهای نفاق به اسلام آباد غرب رسیدند و آنجا نیروهای سپاه پاسداران به مقابله با آنها می‌پردازند.

امير آريانفر با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی با نبوغ نظامی خود فرماندهان را توجیه کرد، گفت: ۶۵ فروند بالگرد هوانیروز بمباران‌های هوایی را انجام دادند و تار و پود این مزدوران از هم گسست.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها