مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد:

چاپ و انتشار اولین بروشور ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان

سردار عباس یوسفی گفت: بروشور ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس که با تیراژ 500 نسخه چاپ و در حال توزیع است با محتوایی جالب و شامل 40 جمله در قالب «آیا می دانید؟» به معرفی 40 شاخص حوزه دفاع مقدس استان خوزستان پرداخته است.
کد خبر: ۴۰۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ - 26July 2020

چاپ و انتشار اولین بروشور ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، تولید محتوای مناسب در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس را اولویت شرایط امروز کشور دانست و اظهار داشت: بحران کرونا نباید مانع فعالیت گسترده اهالی فرهنگ و هنر در خصوص انتشار فرهنگ دفاع مقدس شود.

وی افزود: انتظار از استان خوزستان برای فعالیت دوچندان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس دور از انتظار نیست چراکه بیش از هفتاد درصد رخدادهای هشت سال دفاع مقدس در جغرافیای این استان اتفاق افتاده است.

سردار یوسفی گفت: به همین منظور جلسات متعددی با همکاران و مدیران اداره کل برگزار کردیم و از مجموعه روابط عمومی و تبلیغات اداره کل خواستیم که نسبت به اجرای شاخص ترین برنامه ها در این خصوص اولویت بندی کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: به لطف پروردگار و حرمت خون شهدا تاکنون موفق به انجام برنامه های خوبی در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس شدیم از جمله اولین برنامه رادیویی با عنوان «صدای پای نور» که با پیام تلفنی سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز همراه بود.

این مقام مسئول افزود: در گام دوم موفق شدیم اولین مجله سراسری ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با عنوان «پلاک چهل» منتشر کنیم و امروز نیز شاهد چاپ انبوه و انتشار اولین بروشور به همین مناسبت در سطح استان بودیم.

دبیر ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان با تقدیر از زحمات همه همکاران به خصوص روابط عمومی و تبلیغات اداره کل خوزستان بابت پیگیری و انجام اولین برنامه های ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کشور، گفت: در زمانی که از انجام برنامه های فیزیکی و تجمعی در استان محروم هستیم بهترین رویکرد، انجام همین برنامه های فرهنگی و رسانه ای است.

سردار یوسفی در پایان تصریح کرد: بروشور ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان «پلاک 40» که با تیراژ 500 نسخه در سراسر استان و بلکه کشور در حال توزیع است با محتوایی جالب و شامل 40 جمله در قالب «آیا می دانید؟» به معرفی 40 شاخص حوزه دفاع مقدس استان خوزستان پرداخته است که امیدواریم مورد توجه و عنایت نسل جوان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار