فرمانده نداجا تأکید کرد؛

ضرورت تجهیز مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش

دریادار حسین خانزادی بر ضرورت به‌روزرسانی امکانات مراکز آموزشی و مهارتی نیروی دریایی ارتش تأکید کرد.
کد خبر: ۴۰۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ - 27July 2020

بازدید دریادار خانزادی از مرکز آموزش‌های تخصصی باقرالعلومبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در بازدید از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت با اشاره به اهمیت ویژه به مراکز آموزشی، اظهار داشت: مهمترین رکن در این مرکز، آموزش است و تربیت و آموزش چه از نظر کیفی و کمّی برای نیروی دریایی راهبردی ارتش حائز اهمیت است.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی این نیرو در راستای افزایش توان رزمی توسط آموزش‌های نوین، گفت: در این زمینه با هدف‌گذاری کوتاه‌مدت و میان‌مدت گام‌های مؤثری برای اعتلای آموزش به دانش‌پژوهان در تمامی مجموعه‌های آموزشی و پژوهشی برداشته‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر اهمیت به‌روزرسانی امکانات مراکز آموزشی و مهارتی این نیرو با تغییرات تکنولوژی روز دنیا، عنوان کرد: مهیا کردن تجهیزات بروز برای مجموعه‌های آموزشی در اولویت و ضرورت دارد.

دریادار خانزادی با اشاره به اینکه امکانات خوبی از نظر فضای آموزشی و فیزیکی در این مجموعه وجود دارد، افزود: با حضور فرماندهان و اساتید توانمند در تمام حوزه‌های علمی، نظامی و آموزشی، این مرکز ظرفیت بالایی برای ایفا و گسترش آموزش‌های دریایی در کشور را دارد.

بر اساس این گزارش، دیدار با تعدادی از خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج و بازدید از پروژه‌های در حال ساخت اعم از مهمانسرا، مدرسه شهدای نیروی دریایی، پارک هفتم آذر شهرک سازمانی و پروژه ساخت ۹۶ واحد مسکونی در مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا از دیگر برنامه‌های دریادار خانزادی در رشت است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها