شهادت ۲۷ فلسطینی و ۱۰۷۰ زخمی در تجاوزات صهیونیست‌ها طی ۶ ماه

یک مرکز فلسطینی در گزارشی اعلام کرد که در شش ماهه نخست سال جاری میلادی ۲۷ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و هزار و ۷۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۴۰۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ - 27July 2020

شهادت ۲۷ فلسطینی و ۱۰۷۰ زخمی در تجاوزات صهیونیستها طی ۶ ماهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری وفا، مرکز مطالعاتی «عبدالله الحورانی» وابسته به سازمان آزادی‌بخش فلسطین در گزارشی به تجاوزات رژیم صهیونیستی در شش ماهه نخست سال جاری میلادی پرداخت.

در این گزارش آمده است: در نیمه اول سال جاری میلادی، ۲۷ شهروند از جمله هفت کودک و دو زن به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، هزار و ۷۰ نفر زخمی و دو هزار و ۳۳۰ نفر هم بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی در طول این ۶ ماه ۳۵۷ منزل و مرکز را تخریب کرده که بیشتر این عملیات تخریب در استان‌های الخلیل و قدس اشغالی متمرکز بوده است.

در ادامه گزارش همچنین به توسعه شهرک‌ها نیز اشاره و اعلام شده است: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دستور احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه موسوم به «E ۱» را صادر کرده است؛ این منطقه تنها راه ارتباطی میان شمال و جنوب کرانه باختری است.

در پایان گزارش نیز آمده است: طی شش ماه گذشته ۹ هزار و ۴۹۱ صهیونیست شهرک‌نشین، پلیس و اعضای کنیست رژیم صهیونیستی به‌صورت غیرقانونی وارد مسجدالاقصی شده‌اند و ده‌ها دستور خروج از مسجدالاقصی برای فلسطینی‌ها صادر شده است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار