سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس:

کمیسیون اصل نود مجلس درباره مبارزه با زمین خواری به کمک قوه قضاییه می‌آید

علی خضریان گفت: قوه قضاییه در دوران ریاست آیت‌الله رییسی نشان داده که با حضور میدانی در سطح کشور و رویکرد مسئله محوری توانسته بخشی از کاستی‌ها در حوزه نظارتی را به دوش کشیده و این کاستی‌ها را حل و فصل کند.
کد خبر: ۴۰۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ - 27July 2020

کمیسیون اصل نود مجلس درباره مبارزه با زمین خواری به کمک قوه قضاییه می آیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به احکام صادره قوه قضاییه در زمینه بازگشت اراضی ملی و توجه ویژه به حفظ منابع طبیعی اظهار داشت: قوه قضاییه در دوران ریاست آیت الله رییسی نشان داده که با حضور میدانی در سطح کشور و رویکرد مسئله محوری توانسته بخشی از کاستی‌ها در حوزه نظارتی را به دوش کشیده و حل و فصل کند.

وی با بیان اینکه روحیه فساد ستیزی قوه قضاییه روحیه قابل تقدیری است، تصریح کرد: به اعتقاد بنده مجلس می‌تواند در اصلاح قوانین مبارزه با فساد به قوه قضاییه کمک کند که کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس باید هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدامات لازم را مدنظر قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: همچنین ما در کمیسیون اصل نود مجلس قائل به این هستیم که به عنوان یک ظرفیت در این زمینه و در کنار قوه قضاییه خدمت رسانی کنیم تا مطالبات در زمینه عدالت اجتماعی پیگیری شود.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: همچنین کمیسیون اصل نود مجلس در مباحث مربوط به فساد و زمین خواری به کمک قوه قضاییه خواهد شتافت حتی ما چند هفته گذشته از منطقه لواسان بازدیدی داشتیم و برخی از مسائل را پیگیری کردیم البته در همین حوزه- مبارزه با زمین خواری در لواسان – ارتباطاتی بین برخی نمایندگان با رییس قوه قضاییه جهت مبارزه با زمین خواری برقرار شد بنابراین حضور آیت الله رییسی در منطقه لواسان و تشکیل جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال نشان داد که مجلس و قوه قضاییه می‌توانند کمک رسان همدیگر باشند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: قاطعیت و سرعت عمل رییس دستگاه قضا باید به سرعت در بدنه قوه قضاییه رشد کند امیدواریم با روحیه‌ای که از آیت الله رییسی در زمینه پالایش فضای داخلی قوه قضاییه مشاهده کردیم انقلابی‌گری در عموم دستگاه قضایی بیشتر و بیشتر شود.

منبع: میزان 

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها