رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از هزار میلیارد ریال کالای قاچاق/ دستگیری ۵۳۴ قاچاقچی

سردار محمد رضا مقیمی از کشف بیش از هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در سومین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی و استراتژیک در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ - 27July 2020

کشف بیش از هزار میلیارد ریال کالای قاچاق/ دستگیری ۵۳۴ قاچاقچیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمد رضا مقیمی» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: سومین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با اولویت دام زنده، کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی استراتژیک (گندم – آرد و نهاده‌های کشاورزی) به‌منظور پیشگیری و تشدید برخورد با قاچاق کالا در ۴۸ ساعت گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از مراکز پخش و توزیع فرآورده‌های دامی، محصولات کشاورزی و انبار‌های نگهداری کالا موفق به کشف انواع کالا‌های اساسی و ضروری مردم شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در طرح مذکور تعداد ۵۳۴ متهم دستگیر شدند و یک فروند لنج، ۳۰۳ دستگاه خودرو و شش دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

سردار مقیمی ضمن اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های مکشوفه را بیش از هزار میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: کالا‌های مکشوفه تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و همچنین فرآورده‌های نفتی مکشوفه به نمایندگی شرکت نفت در استان‌ها و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با هرگونه قاچاق کالا و ارز از مردم خواست که درصورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی موضوع را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها