وحشت در خانه عنکبوت؛

واکنش کاخ سفید به ابتلای مشاور امنیت ملی ترامپ به کرونا

کاخ سفید در واکنش به ابتلای مشاور امنیت ملی آمریکا به کرونا، مدعی شد که این امر خطری را متوجه ترامپ نمی‌کند.
کد خبر: ۴۰۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ - 28July 2020

واکنش کاخ سفید به ابتلای مشاور امنیت ملی ترامپ به کرونابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رویترز، کاخ سفید در واکنش به ابتلای «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی رئیس‌ جمهور آمریکا به کرونا، اعلام کرد که این امر تهدید را متوجه «دونالد ترامپ» نمی‌کند.

اوبرایان، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا، بالاترین مقام دولتی ایالات متحده و از نزدیک‌ترین مقام‌ها به رئیس‌جمهور آمریکا است که به بیماری ناشی از ویروس کرونا مبتلا می‌شود.

کاخ سفید آمریکا ضمن تائید خبر ابتلای اوبرایان به کووید -۱۹ می‌گوید خطری متوجه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور و معاون او مایک پنس نیست.

کاخ سفید افزوده است که علائم بیماری در مشاور امنیت ملی خفیف بود، او خود را در قرنطینه قرار داده بود و فعالیت‌های کاری‌اش را از مکان دیگری انجام می‌داد.

بنا بر این بیانیه فعالیت‌های نهاد شورای امنیت ملی بدون وقفه ادامه پیدا خواهد کرد.

آن‌طور که رویترز به نقل از یک منبع خبری گزارش داده از آن‌جایی‌که تست‌گیری به‌طور معمول در میان کارکنان کاخ سفید جریان دارد، مقام‌های دولت در «باله غربی» -که دفترهای ریاست‌جمهوری در کاخ سفید در آن واقع است- معمولاً ماسک نمی‌زنند.

«اوبرایان» در یکی از گردهمایی‌های خانوادگی به این ویروس مبتلا شده و از هفته پیش در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برد و کار خود را از خانه انجام می‌دهد.

خود ترامپ به خبرنگاران گفته اخیراً رابرت اوبرایان را ندیده و نمی‌داند تست مثبت کرونای او چه زمانی تائید شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها